Idiot!

Om ni undrar varför nästan varenda bild försvunnit så kan jag avslöja att ibland beter man sig så dumt så att det blir löjligt. " Oj, vad mycket bilder jag har i bildarkivet på bloggen!" Så tänkte jag och raderade nästan varenda bild jag hade här! Tänkte inte så överdrivet mycket på att om jag raderar dem så försvinner de även från bloggen, jag ber om ursäkt för detta, folk brukar kalla det idioti!!!!

För övrigt såg jag " The Final Destination ", den senaste, igår. En STOR besvikelse eftersom jag gillar de andra 3 i serien skarpt. Faktiskt ett hafsverk och när till och med jag (som älskar B-filmer normalt) tycker att det är dåligt skådespeleri, ja då är det dåligt på riktigt. Blir bara ZZ till den.

På kvällen såg jag dock dokumentären " The story of Anvil ", en historia om det Kanadensiska matalbandet Anvil som startade i slutet på 70-talet och var nära ett stort genombrott. Det kom dock aldrig och denna film visar deras kamp för att komma till ett genombrott nu, idag, typ 30 år sedan start. En gripande, fin, tragisk, rolig och jävligt genomarbetad film! Jag fällde faktiskt några tårar ( som vanligt ) , och det gör man ju inte varje gång man ser hårdrocksfilm. En av de bästa dokumentärer jag sett och en solklar ZZZZ!



Nu blir det dag- och nattjobb......

" - Earmuffs! " - Old School , 2003

Kommentarer
Postat av: Lollo!

Hej på dej!

Hoppas allt är bra med er.. ser att du tittar på en del film, bra att få lite tips vad man kan se nu när man går hemma och myser:)

Ha det så gött så kommer ja upp till jobbet nån dag å visar den lille tussen....

Kramar Lollo och Poppisarna!

2010-11-18 @ 14:33:36
Postat av: hedman

Kul att höra från dig Lollo! Och superroligt att höra att den lille killen kommit fram säkert, och att ni alla mår väl!!! Verkligen jättekul! Du behöver inte se nyaste Final Destination för den var kass. Ta hand om er tills vi ses, många grattiskramar!!!

2010-11-18 @ 16:28:54
URL: http://farleyblitz.blogg.se/
Postat av: Billy

Happy birthday Andy Candy!

2010-11-23 @ 10:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0