Bjuder på en liten flashback....

Ja, okej, jag är urusel på att uppdatera bloggen. Men det är ju ta mig tusan omöjligt att hinna något annat än jobb, jobb och jobb. Speciellt nu i påskhandeln. Man blir bara så...........

........trött!

Detta är jag för länge, länge sedan. Tror jag är typ 1,5 år eller så. Jag hittade en massa kort från förr när jag var uppe på vinden och rotade häromdagen och eftersom min kollega M lägger upp en massa bilder från sin barndom ska väl inte jag vara sämre! En till kan jag visa:

Tölig frissa. Är nog 9-10 månader här, alltså tidig höst 1977. Det är faktist diabilder som farsan framkallat för 100 år sedan som vi framkallade vanliga kort av, teknikens under.

Allt för nu / H

" - I look like I just called Mike Tyson a sissy, and all you can say is Hi?" - Teenage Mutant Ninja Turtles , 1990 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0