En kul sak inträffade på väg från tennishallen...

När jag och M skulle köpa korv efter en hård tennismatch (nja,well!), så lyckades jag säga så jävla fel så att två andra gubbar som stod och käkade burgare höll på att skratta sig fördärvade! En av gubbarna måste varit en av Slottsbrons IF:s största fans, för han var helt klädd i kläder det stod "Blåtomtarna" på. Här är konversationen:

J= jag och X= expediten.

X: - Och du då, vill du ha ketchup och senap på?
J: - Japp, jag vill ha senap på korven och mos på resten!
X: - Menar du ketcup på moset?
J: - hehe. eeh. Ja (generad).

Kanske inte så kul att läsa, men situationen blev så otroligt komisk. Jag grät mig igenom hela mosbrickan. Det gjorde även M. Och Slottsbro-gubben ska vi inte nämna, han höll på att dö! Han ville nog inte skratta men det gick inte att stoppa!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, verkligen en felsägning som går till historien! Klart det var en hård match för dig i alla fall loser.. ;) hihi! Kram

2011-02-17 @ 15:19:08
URL: http://maaery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0