Long time , no see.......

Ytterligare en lång period utan uppdateringar, men jag har varit ganska busy sen sist! Två veckor i Turkiet och  sen vi kom hem har jag jobbat, jobbat, firat midsommar, jobbat, jobbat och nu senast jobbade jag. Men i går gjorde jag sista arbetsdagen på 4 veckor och det firades med några bira och Big4-konserten på tv (törrt...)

I dag köpte vi en resa (solabstinens) till Hurghada i Egypten. Vi kör en vecka från och med nästa Måndag!

Här kommer lite bilder från Turkiet, och jag vill samtidigt säga att det var en jävligt bra resa! Hade fördomar om detta land, men de kom på skam allihop. Nu får vi se hur Egypten är för jag är lite rädd för det också.....

  - Superfokuserad son.

  - Perry och jag.


 
Far......

 
...son....

 
....och fruga.


Vi säger godnatt med en fantastiskt rolig seriestrip......



" - This is nuckín futs! " - Dickie Roberts: Former Child Star , 2003




Kommentarer
Postat av: Louise

Fina ni är!! Å äntligen uppdatering dä va inte igår;)!! Syns snart!! Å ha det jätte gött i Egypten!! Kramar från oss!! Louise m. Familj!!

2011-07-06 @ 22:44:09
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Maria

KOM igen nu segis!! Uppdate!?

2011-09-11 @ 17:26:02
URL: http://maaery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0