10 saker........

...som hänt sedan jag sedan uppdaterade normalt.
1. Morsan har den 8/3 2012 fått en jätte-stroke, och kan fortfarande inte prata.
2. Jag har den 27/9 2012 krockat och skrotade då Volvon.
3. Jag har bytt jobb (9/11 2011).
4. Jag har firat 10-årig bröllopsdag med min fina fruga.
5. Jag har sett W.A.S.P.
6. Vi har köpt en Toyota Auris.
7. Jag har sett Asta Kask (äntligen).
8. Jag har fått körkortet indraget (p.g.a krocken, högerregeln you know).
9. Jag har pajat hälen (fotboll) och knäet (innebandy). MEN jag fixade Karlstad Stadslopp under timmen.
10. Jag har slutat röka, gått upp 16 kilo på grund av det, och gått ner 6 av dessa. Blivit kedjesnusare på kuppen.

Och så har jag blivit tatuerad av en katt...

Kommentarer
Postat av: Pi

Detta blir spännande att följa, glöm dock inte att lägga till quizvinsten :) för mig blev det ett helt eget inlägg!! Haha

2013-04-04 @ 23:35:41
URL: http://ingroid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0